Rimmel Kate Moss 107


006

Ik ben letterlijk elke winkel in de stad in Haarlem afgegaan voor deze lippenstift, maar overal elke Kruidvat, Etos, Dirx etc. hadden ze hem niet meer op voorraad! Nou kwam ik laatst bij de Albert Heijn en aan de overkant zit daar een Etos, dus ik ben snel naar binnen gerend om te kijken of er toevallig daar nog 1 te krijgen was en ja hoor! Ik had de allerlaatste te pakken gekregen 😀

003 ipad 019

Eindelijk heb ik hem, de Kate Moss Lasting Finish 107 van Rimmel London. De lipstick is een mat rood-,paarsachtige kleur en dekt heel mooi en goed. Hij blijft erg lang op je lippen en ook als je wat gegeten hebt, ziet het er allemaal nog goed uit. Ik vind hem heel fijn smeren en van goede kwaliteit. Het is wel een matte lipstick dus een klein beetje droog, maar absoluut niet uitdrogend voor je lippen. Als je huidskleur niet te licht is, is dit echt een perfecte kleur om te gebruiken. Zelf ben ik er gek op en heb ik hem nu al meerdere keren gebruikt. Je kunt deze kleur voor overdag gebruiken, maar zeker ook voor een als je naar een feestje gaat of gaat stappen.

025

De Lipstick is momenteel (in Haarlem) niet meer in de schappen, maar over een week komen er nieuwe collecties van Rimmel en zullen ze er dus weer zijn 🙂 Hij is te koop bij o.a. de Kruidvat en Etos, ik heb hem bij de Etos gekocht voor €9,95 misschien vind je dat een beetje duur, maar hij is het geld zeker waard!

Wat is jouw favoriete lipstick? Laat het in de comments weten! Liefs

11 thoughts on “Rimmel Kate Moss 107”

Geef een reactie

