Nieuwe schoenen

; 017004

Hoi allemaal! Vorige week ben ik naar de stad gegaan om te kijken naar nieuwe schoenen, want oh boy mijn oude zwarte Adidas Originals zijn echt he-le-maal op. Ik wilde ze heel graag opnieuw bestellen, maar wereldwijd kan je deze gewoon niet meer in mijn maat krijgen. Heb het hele internet afgezocht maar nee, ik kon ze nergens vinden. Wat ik toen wel ben tegen gekomen was de roze variant hiervan, deze heb ik toen maar meteen besteld voordat ze ook uitverkocht zouden zijn haha. Zelf vind ik de schoenen ontzettend fijn zitten en ben er daarom ook super blij mee 🙂

; 012; 020; 018

De Adidas Originals Superstars zijn wit met roze strepen met een gouden superstar teken. Het is maat 37 1/3 (4,5UK, 5US), ja I know haha ik heb hele kleine voeten. De schoenen heb ik gekocht op de Adidassite, ze waren €55,- , normaal zijn ze rond de €100,- maar ja ik val nog onder de kindermaat, waardoor ze veel goedkoper zijn haha. De schoen heeft een goed voetbed en loopt erg fijn, niet gek dat dit m’n tweede paar is binnen een jaar, ik loop bijna alleen maar op deze schoenen.

002003005

Verder heb ik nog een paar leren slip-on Vans gekocht, tegenwoordig zie je ze steeds meer, deze soort bootschoentjes. Ik twijfelde zelf heel erg tussen de glanzende variant en die met gaatjes, uiteindelijk heb ik toch maar die met de gaatjes genomen. Deze zijn makkelijker te combineren en vind ik eigenlijk ook wel veel mooier. Ik ben er zelf ontzettend blij mee en kan niet wachten om deze de hele zomer te gaan dragen (En de Adidas-schoenen natuurlijk!). De vans zijn te koop bij bijna elke sneakerwinkel, maar ik heb ze gekocht bij Pro in Haarlem voor €75,-. Je kunt ze online hier bestellen.

Wat vinden jullie van deze schoenen? Liefs.

14 thoughts on “Nieuwe schoenen”

  1. super leuke schoenen! Ik heb zelf die Adidas Superstars in het wit met zwarte strepen. Maar die jij hebt zijn ook fijn! Ik raad je ook Adidas Stan Smith, Golden Goose DB en Nike Roshe Run aan, die lopen alle drie ook echt als wolkjes!

    Like

      1. Ik heb juist hetzelfde probleem! Ik zoek ook een 40 en kan ze ook nergens vinden. Ik wil ze zooooo graag 😭

        Like

Geef een reactie

