The Script concert!

the script 041

Hoi allemaal, deze week had ik toetsweek (ugh) en allemaal projecten over armoede, we gingen onder andere naar de voedselbank. Dit is allemaal niet zo heel erg interessant, toen ik klaar was met al m’n toetsen op Woensdag ben ik met mijn ouders uit eten gegaan bij La Cubanita, een all-you-can-eat tapas restaurant. Daarna zouden we naar Michiel de Ruijter gaan, alleen mochten we niet naar binnen omdat ik dus geen 16 ben. Naja niets aan te veranderen, dus zijn we maar een ijsje gaan halen haha.

the script 014

Op Donderdag ben ik voor het eerst ever uit mezelf gaan hardlopen met een vriendin, en ik vond het nog leuk ook! Mijn conditie is nu echt superslecht en ik moet er echt wat aan gaan doen. Misschien is het een goed idee om voortaan op een bepaald tijdstip te gaan hardlopen en dat het dan ook in je routine komt. Ik ben er in ieder geval erg blij mee dat ik het een keer gedaan heb,Β en nu moet ik het ook nog volhouden. Ik denk dat ik ga proberen om een soort schema op te stellen om beter te worden met goals die ook haalbaar zijn en dat ik het dan ook echt doe.

the script 029the script 024the script 048

Vrijdagavond ben ik samen met Mana naar het concert van The Script gegaan, we hadden zitplaatsen heel dicht bij het podium en eigenlijk zaten we beter dan verwacht (we konden ook backstage kijken), we hadden de allerlaatste kaarten waar er nog 2personen naast elkaar konden zitten. Eerst waren er 2 voorprogramma’s , als eerste Colton Avery, ik vond hem wel een goede zanger maar niet heel bijzonder. Als tweede kwam Tinie Tempah enΒ oh my god dit was zo ontzettend leuk! Iedereen ging echt helemaal los, de minishow die ze gaven was superleuk en ik weet zeker dat als er een concert van Tinie Tempah is, dan ga ik daar zeker naartoe! The Script zelf was ook echt geweldig, ze zongen heel goed en gingen heel leuk met het publiek om. Er werd zelfs een ex van iemand uit het publiek gebeld haha! Kortom deze avond was echt ge-wel-dig.

Houden jullie ook van concerten? Zo ja, wat vonden jullie het beste concert dat je hebt meegemaakt? Liefs

4 thoughts on “The Script concert!”

Geef een reactie

