Decor inspiration

large (5)ladrge (1)

Hoi allemaal, de laatste paar dagen ben ik weer he-le-maal verslaafd aan we heart it. Ik ben bijna alleen maar decor foto’s aan het kijken en m’n hart gaat er sneller van kloppen. Ik heb zo’n ontzettend grote liefde voor huisdecoratie’s en huizen in het algemeen, als ik me verveel ben ik al gauw heel funda aan het afspeuren naar mooie droomhuizen of juist hele aparte stekjes. Doordat ik me hier nu zoveel mee bezig hou, dacht ik: ik deel een paar plaatjes met jullie! fblarfge (1)large (1)large (2)large (3)large (4)large (6)large (7)large (8)large (9)large (10)large (11)large (12)large (13)large (14)large (15)large (16)large (17)large (18)large (19)large (20)large (21)large (22)  large (23)large (24)large (25)large g(1)largetumblr_nlxegcpq9R1r8b31ao1_540

Dit zijn afbeeldingen die ik erg mooi vind en het liefst zou ik ook later een huis in deze stijlen hebben. De meeste foto´s hebben een witte stijl of juist met veel hout en stenen. Je ziet deze stijlen in steeds meer huizen voorbij komen en ik kan echt niet wachten totdat ik een eigen plekje heb en die ook zo leuk ik kan gaan richten.

Ik vind deze stijlen prachtig, wat vinden jullie ervan? Liefs

6 thoughts on “Decor inspiration”

Geef een reactie

