Afgelopen weekend

Hoi allemaal, sorry dat ik zo lang niets geplaatst heb! Ik had het ontzettend druk met school en kon de tijd niet echt vinden om een artikel te schrijven. Maar ik heb nu weer een artikel voor jullie, namelijk wat ik het afgelopen weekend heb gedaan 🙂

a 104

Vrijdag de 10e had ik een verjaardagsfeest van een oude basisschoolvriendin van mij, het was echt een hele leuke en gezellige avond. Ze vierde haar verjaardag met een vriendin van school, omdat ze allebei in dezelfde week jarig zijn. Zij had natuurlijk ook allemaal mensen uitgenodigd, waardoor ik een best groot deel van de groep niet kende, maar ondanks dat heb ik een grappige avond gehad

.a 094002

Op Zaterdag heb ik met het ontzettend slechte weer, lekker bijna de hele dag gewerkt. Eerst werkte ik 6 uurtjes bij de ijssalon en daarna heb ik nog 6 uurtjes opgepast. ’s Middags was het weer best slecht (gelukkig heb ik daar niet heel van gemerkt), maar het knapte gelukkig weer een beetje op. Hierdoor hoefde ik (thank god) niet door de regen te fietsen haha. Met m’n oppaskindjes waren we nog even naar een voetbalveld gegaan op een potje te spelen, en ja elke keer kom ik weer tot de conclusie dat ik echt voor geen meter kan voetballen, maar ik vind het wel heel leuk! By the way, Dirk wilde heel graag mijn schoen aandoen, en mijn voeten zijn dus zo klein dat ik ook in zijn schoenen pas. Mijn kleine voeten met maat 36,5/37 zijn dus evengroot als een 10-jarige haha.

a 135a 139a 113

De dag erna was het  echt superlekker en warm weer, dus had ik afgesproken met een vriendin om te gaan skeeleren. Bleek dat ze zich had verslapen tot 13:00! Vroeger kon ik ook zo lang slapen maar nu helaas echt niet meer.

’s Ochtends was ik nog naar de sportschool geweest en had ik even lekker getraind (o.a. de challenges van die dag gedaan 🙂 ). Na 2 uur wachten was ze eindelijk ready to go en zijn we richting Spaarnwoude geskeelerd. We wilde naar een park gaan, maar we waren totaal de verkeerde kant op gegaan en zaten er blijkbaar 10km naast haha, zo typisch. Op de terugweg begon het opeens superhard te waaien en damn dat is zo vervelend haha. Ik vind het ontzettend leuk om te skeeleren maar met die wind is het wel heel zwaar, achteraf bleek dat we windkracht 6 hadden… Maar verder was het echt een topdag!

Wat gaan jullie dit weekend doen? Liefs

2 thoughts on “Afgelopen weekend”

Geef een reactie

