Supershoplog!

037039 038

Hoi allemaal, ik heb ontzettend veel nieuwe kleding gekregen en gekocht voor in de zomer en natuurlijk voor de vakantie naar Portugal. Ik zal jullie alles laten zien, kijk je mee?

Het eerste item is een mintgroen palmboomjurkje van The Sting. Zelf heb ik ontzettend veel zin in de zomer, dus kon ik dit jurkje echt niet laten liggen. Hij kostte maar €17,95 en met m’n cadeaubon hoefde ik maar €2,95 te betalen. Dan de twee broekjes met de soort van kanten stof. Ik heb ze op de markt gescoord, het was 2 voor €25,- en ik wilde deze broekjes eigenlijk al een tijdje, dus was dit een topdeal. Ik vind ze erg leuk en ze zijn, denk ik, lekker makkelijk te combineren.

040 041 042

Het wittige shirt (alweer kant) is een shirtje dat heerlijk is om bijvoorbeeld over je bikini te kunnen doen op het strand of gewoon met het hemdje eronder als je naar de stad gaat. De maxidress is een navyblauw-wit gestreepte jurk, op de foto is het niet heel goed te zien, maar het is dus donkerblauw. Bij de jurk hoort eigenlijk nog een gouden strikjesriem die ik heb weggelaten, omdat deze niet zo heel mooi was. Beide kwamen ook van de markt, de jurk was €20,- en het shirt was €15,-.

043 044 045

Verder had ik via internet nog 2 bikini’s besteld, en allebei met een palmboomprint haha. De zwart witte bikini komt van bonprix.nl en de kleurige bikini van Roxy is besteld bij wehkamp.nl. De bonprix bikini is €17,99 en de Roxy bikini was €50,99.

Alle volgende kleding komt van Primark, als ik naar een Primark ga kan ik niet met lege handen thuis komen haha. De eerste paar artikelen komen uit Zaandam, deze hadden mijn ouders voor me meegenomen als verrassing. Als eerste het spijkerjasje zonder mouwen, die was €13,-. Zelf twijfel ik nog een beetje hoe ik deze kan combineren, maar misschien is het leuk over een stoer jurkje die ook geen mouwen heeft.

046 047 048

Dan een spijkerjasje met lange mouwen, deze heb ik ondertussen al heel vaak gedragen. Hij was €16,- en past echt bij bijna elke outfit. Vroeger vond ik spijkerjasjes echt vreselijk, maar ik heb er opeens echt een liefde voor ontwikkeld haha. Ik vind hem in ieder geval superleuk. Het witte basicshirtje was €3,-, verder heeft het een subtiele streepjesprint die een beetje huidskleurig is. De witte top met doorschijnende streepjes heb ik ook nog in het blauw gekregen, alweer lekker zomerse shirtjes. Ze kosten per stuk €7,-.

050049 051

Ook nog wat hemdjes voor €1,90 per stuk, de paarse kleuren zijn niet echt mijn ding, maar je kan ze vast ergens onder aan doen als je ze dan niet kan ziet. Het zwarte shirt dat heel zwierig is, kan je op 2 manieren dragen. Je kan hem normaal over je schouders dragen, maar door het elastiek in de schouders zou je hem ook zo kunnen dragen dat je blote schouders hebt of je maakt een combinatie tussen die twee.

052 053 054

En de laatste twee items die ik heb gekregen zijn de blousejes. De witte met de grijzige mouwen is een simpel blousje, ik ben altijd heel enthousiast over de blousejes van Primark omdat ik ze erg lekker vind zitten en ze redelijk lang mee gaan. De tweede blouse vond ik echt heel erg cute. Aan het blouseje zelf zit een truitje vast en bij de rug zit er nog een hele kleine opening. Per stuk waren ze €11,-.

Dan komen we bij de dingen die ik zelf heb gekocht in Hoofddorp, als eerste een lang oversized grijs vest, deze was €15,-. Dit is echt superlekker voor in de lente voor als het net te koud is voor alleen een shirtje maar te warm voor een jasje.

055 056 057

Dan een basic donkerblauw wit gestreept shirtje, tegenwoordig zie je echt superveel van deze prints. Hij kostte maar €4,-. Ik kwam ook nog een blauw beachy shirtje tegen, het is van een hele dunne stof en zit echt heerlijk. Dit leek me eigenlijk  best een goed shirt om in te kunnen sporten en ik vond hem gewoon heel leuk dus ook deze nam ik voor €4,- mee. Ik word bij de Primark altijd zo ontzettend hebberig omdat alles zo goedkoop is, en voor je het weet kom je alsnog boven de €100,- uit haha. Het laatste shirtje is die met de bloemige print met de tekst “Take me away”, m’n vriend vond deze heel erg leuk en toen ik hem aanhad vond ik hem eigenlijk er ook erg mooi uitzien. Ik denk dat ik dit shirt eigenlijk wel het leukste vind van wat ik zelf heb gehaald bij de Primark haha. Hij kostte trouwens €8,-.

058  060 061

Ook zag ik deze playsuit nog met een lekker zomers printje, (jup ik heb de zomer echt in m’n bol haha) ik dacht dat dit ook superlekker zou zijn voor als we in Portugal met lekker weer naar het strand zouden gaan. En dan nog iets voor op het strand haha, het blauwe half doorschijnende jurkje voor over een bikini. Je had deze ook nog in het neonroze, maar ik probeer zoveel mogelijk rustige kleuren te nemen, zodat ik het later ook nog aan kan. De playsuit was €7,- en het jurkje €9,-.

Dan de broeken! I love de broeken van de Primark.Het is heel moeilijk voor mij om goed passende broeken te vinden, ik heb namelijk wel hele kleine benen, maar ook redelijk dikke benen. En tsja of een broek zit te strak bij m’n benen en billen, of hij is veel te lang ugh. Maar bij Primark kan je ook buiten de maat ook op de inches letten en gek genoeg vind ik er ook altijd broeken die ik heel erg leuk vind. Ik had twee lichte broeken uitgekozen en beide waren ze €13,-.

062 063 064

Verder nog een zwarte broek met gaten bij de knieën, die zie je nu ook echt overal voorbij komen. Ik ben er heel erg blij mee en hij zit echt perfect. En als allerlaatste de joggingbroek, deze vind ik heel vet, hij is donkerblauw met een oneffen de print en aan de zijkant staat “NYC 32”. Dit is echt de perfecte joggingbroek om in te chillen op de bank om een dagje te Netflixen. De zwarte broek was €15,- en de joggingbroek €12,-. Dat was ‘m dan! Ik ben echt super blij met alle spullen en damn wat is het ontzettend veel haha.

Wat vinden jullie van de kleding? Liefs x

2 thoughts on “Supershoplog!”

Geef een reactie

