Mei Goals 2015

Hoi allemaal, het leek me een goed idee om goals voor mezelf te zetten en me er zo aan te herinneren wat ik deze maand zou willen doen of wil bereiken. Ik heb een lijstje met 10 punten gemaakt om me op te richten.

portugal! 008

1. Als eerste ga ik op vakantie naar Portugal van 1 t/m 8 Mei en wil ik het hier natuurlijk zo leuk mogelijk maken, maar verder leek het me leuk om een soort verslagje bij te houden (met foto’s!)  van wat ik elke dag heb gedaan en dan kan ik daar misschien een artikel over maken 🙂

2. Ik moet deze maand minstens 3 boeken hebben gelezen. Ik ben echt een ontzettend slome lezer dus dit wordt wel echt een uitdaging, maar het moet ook voor school.

3. Ik wil minimaal 1x per week gaan hardlopen. Ik moet echt meer gaan bewegen en ik heb het wel best druk, maar ik kan best wel wat tijd vrij maken om even te gaan hardlopen. Ik hoef natuurlijk niet meteen te proberen om een marathon te gaan rennen haha, maar beter iets dan niets right?

4. Meer afspreken met vrienden. In de winter chillen we in het algemeen gewoon minder dan in de zomer, omdat het gewoon te koud is of naja we zijn niet echt in the mood om te gaan chillen. Maar nu wordt het weer lekkerder en kunnen we met z’n allen naar het strand of naar het wed gaan.

gossipgirl

5. Nog een seizoen Gossip gekeken hebben. Ja nou dit gaat me dus echt makkelijk lukken, ik heb afgelopen week namelijk een heel seizoen gekeken, dus dat komt wel goed. Beetje verslaafd misschien? Whoops haha.

6. Naar Olly Murs concert! Dit is eigenlijk niet echt een doel, maar ik heb er wel ontzettend veel zin in, dus dit mag ook op m’n lijstje haha. Ik schrijf dit natuurlijk ook terwijl ik naar Olly luister 🙂 kan niet wachten!

7. 3 Horror films kijken met m’n beste vriend. Op een of andere manier vinden we het gewoon heel leuk om bang te worden haha, dat klinkt zo ontzettend raar. Maarja horrorfilms kijken is gewoon een beetje ons ding geworden een paar jaar geleden. Afgelopen week hadden we Annabelle gekeken, holy shit deze was eng! Aanrader voor de horrorliefhebbers.

8. Ook wil ik proberen om 2x per week naar de sportschool te gaan. Ik ben de afgelopen tijd nauwelijks geweest omdat ik het best druk had. Ik moet natuurlijk alsnog wel blijven bewegen, dus dat lijkt me dan een goed idee.

9. Meer artikels proberen te plaatsen. Ik vind het ontzettend leuk om artikels te schrijven, maar het kost wel even wat tijd haha. Ik denk dat het me best lukt om wel wat extra artikels te gaan schrijven.

10. Pinkstertocht leuk maken! Met pinksteren ga ik altijd met de boot weg samen met mijn ouders, oom, tante en neef. Het is altijd supergezellig en is ondertussen een traditie geworden dat we jaarlijks met z’n allen weggaan. We varen dan voor ongeveer 3 of 4 dagen naar verschillende plaatsen en overnachten we daar ook. Net als elk jaar heb ik er superveel zin in!

Dit artikel had ik al eind April geschreven, maar omdat ik in Portugal zat (yay!) met superslechte wifi is hij niet gepubliceerd. Ik kan nu al zeggen dat Portugal echt ontzettend leuk was en dat ik er ook wel een artikel over wil gaan schrijven. Jullie horen dan wel allemaal hoe het was haha. Verder heb ik in de vakantie ook al 1 boek uitgelezen, namelijk ‘The perks of being a wallflower’ van John Green. Ik vond het een heel bijzonder boek en het is geschikt voor je literatuurlijst op school. Dus ik hoef deze maand nog maar 2 andere boeken te lezen.

Ik ga m’n best doen om deze goals te halen en nu ga ik nog van de laatste (anderhalve?)dag vakantie genieten!

Liefs x

One thought on “Mei Goals 2015”

Geef een reactie

