TU Delft, ’t Wed en Olly Murs concert.. of toch niet?

tu

Hey allemaal, afgelopen week was zo ontzettend leuk! Om te beginnen ja helaas school was weer begonnen, maar wij hadden een TOP-week (voor toetsen en projecten). De allereerste dag gingen we naar de TU Delft en werden we rondgeleid op de campus en deden we een paar cursussen. Ik vond het echt ontzettend leuk om daar rond te kijken, kan niet wachten totdat ik zelf ga studeren! Verder op Dinsdag en Woensdag moesten we een verslag maken over de natuur en hebben we gewoon een beetje gelachen en proefjes gedaan. 

Dinsdagavond verraste mijn vader mijn moeder om 4 daagjes met de boot weg te gaan voor haar verjaardag. Dus van Woensdagavond tot Zondagavond was ik alleen thuis! Elke avond heb ik natuurlijk iets met vrienden gedaan, logeren, gewoon kletsen, chillen op ’t Wed en een klein feestje bij een vriend (en als ik alleen was natuurlijk Gossip Girl kijken haha).

olly

Zaterdag was ik met m’n vriendje en we zouden Zondag naar het concert van Olly Murs gaan. Net voordat we weggingen keek ik nog even of het nou in Ziggo of in de HMH was, kom ik op de site van HMH, zien we dat er staat verplaatst naar 9Juni! Gelukkig zagen we het op tijd haha, anders stonden we daar bij de bijlmer helemaal alleen te wachten op uhh ja eigenlijk niets!

By the way heb ik seizoen 2 van Gossip Girl afgekeken, dus een meigoal accomplished! Natuurlijk ook Portugal super leuk gemaakt en naja het Olly Murs concert ging dus niet door haha. De laatste paar weken van school zijn nu ingegaan en natuurlijk krijgen we dan nog superveel toetsen en is het allemaal weer lekker slecht gepland. Dus ik ga nu weer verder met leren in deze chaos. See you next time x

Geef een reactie

