My life in 20 questions ♥

a 132

Hello everybody!

Ik was net even wat blogs aan het lezen en op de blog van Jiami (één van m’n favoriete bloggers) kwam ik de ‘My life in 20 questions’-TAG tegen. Het leek me een leuk idee om hem over te nemen en wat meer info te sharen over mezelf! Let’s do this.

1. Favoriete kleur?

Hmm ik denk dat als ik maar één kleur zou mogen kiezen, dat ik dan voor cobalt-blauw ga. Eigenlijk vind ik bijna elke kleur wel mooi, pastelblauw, limegroen of roze, als het me maar een beetje vrolijk maakt 🙂

2. Favoriete getal?

Onder de 10? dan 3. Anders 18. Voor mij is 3 op een of andere manier altijd het getal dat bij mij geluk brengt haha. Als je getallen moet gaan raden zeg ik dat 9/10 keer meteen. Vroeger was ik op de basisschool ook altijd nummer 3 op de klassenlijst dus dat zal er wel mee te maken hebben gehad denk ik.

3. Droombaan?

Er zijn 2 richtingen die me heel erg trekken. Als eerste de kant van geneeskunde (die trekt me het meest), dus dat ik later een dokter wordt en mensen wil helpen. Al vanaf kleins af aan zeg ik dat ik die richting op wil en ik denk dat het ook wel goed bij me zou passen. Aan de andere kant zou ik ook wel iets met media willen doen. Het is natuurlijk hartstikke leuk om allemaal te doen en stel je voor dat je dat de hele dag zou mogen doen voor je werk! Lijkt mij geweldig haha.

4. Waar zie je jezelf in je eentje/ op jezelf wonen later?

Amsterdam of het buitenland. Amsterdam is zo’n lekker actieve start waar je altijd wel iets kunt doen. Ik wil ook super graag gaan studeren in Amsterdam, het trekt me gewoon heel erg (net als iedere tiener haha). Maar verder hou ik er ook van als er het hele jaar door lekker weer is, dus misschien dat ik wel in het buitenland ga wonen.

5. Favoriete manier om te reizen?

Op vakanties naar het buitenland met het vliegtuig. Ik vind vliegen echt superfijn en ook mooi als je opstijgt haha, maar het enige nadeel er aan is dat je pijn in je oren krijgt. Vooral bij het landen. Om bijvoorbeeld naar de stad te gaan of naar vrienden pak ik eigenlijk altijd wel de fiets.

6. Wat doe je graag in je vrije tijd?

Chillen met vrienden en m’n vriendje, YouTube filmpjes kijken, blogs lezen, sporten in de sporten in de sportschool en Netflix!!

7. Favoriete kledingwinkel?

Forever 21.

8. Van wie/ welke band zou je graag een concert bijwonen?

Ik heb al redelijk wat concerts meegemaakt, maar die ik zeker nog wil zien zijn Chef’s Special, Beyonce, Kanye West en Shakira.

9. Favoriete thee?

Vind eigenlijk alle smaakjes wel lekker, maar rooibos met honing is toch wel een grote favoriet.

10. Verzamel je iets?

Nee niet echt eigenlijk, als ik ergens wel veel van heb is het kleren. Daar kan je er gewoon nooit genoeg van hebben, alhoewel er niets meer in m’n kast bij kan..

11. Ik kan niet slapen zonder…

Haha ik kan overal slapen als ik maar moe ben. Als het moet kan ik ook gewoon tegen een boom aan gaan slapen haha. Nope ik heb echt niets speciaal nodig.

12. Als je 1 miljoen euro helemaal voor jezelf kreeg, wat zou je er dan mee doen?

Ik denk dat ik meer dan de helft zou vastzetten op de bank voor later. Reizen! Ik wil heel graag veel van de wereld zien, dus daar zou ik veel aan besteden. En natuurlijk ook wat leuke spulletjes kopen voor m’n familie, vrienden en mezelf :).

13. Favoriete make-up merk?

Ik heb niet echt een favo merk.

14. Favoriete lekkernij?

Koekjes en chocola! Lekker ongezond I know. 

15.  Favoriete seizoen?

ZOMER!!! Hoe zonniger, hoe beter. Ik zou willen dat het hier altijd het weer van California was. Ik ben echt een koukleum en vindt de winter dan ook het stomst. Kerst en Nieuwjaar zijn altijd wel leuk, maar nope geef mij maar lekker zomer.

16. Slaap je met je kamerdeur open of dicht?

Dicht!! Ik haat het als m’n deur ’s nachts door de wind gaat klapperen. Dicht die handel.

17. Waarom ben je begonnen met bloggen?

Meerdere redenen, beter leren schrijven, het leek me leuk om te doen en omdat ik een verbreding doe, waarbij ik codering leer en het leek me leuk als ik dit later toe zou kunnen passen.

18. Heb je een abonnement op een tijdschrift?

Nee. Vroeger wel op de Penny haha, toen was ik wel heel klein.

19. Wat deed je afgelopen nacht om 00:00?

Slapen en dromen dat ik voor m’n SE van vanochtend natuurlijk een 10 had.

20. Favoriete parfum?

Momenteel draag ik elke dag het luchtje Beyonce Heat. Deze is lekker zoet, maar niet té.

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen en neem de TAG over als je wil!

Liefs Anne-Lotte

Geef een reactie

