Mei goals behaald of niet?

portugal! 091

Hi!

Mei is afgelopen en ik had een paar goals voor mezelf opgesteld, een paar van deze zijn gelukt, maar een paar ook zeker niet haha. Ik had een lijstje gemaakt van 10 goals en dat waren de volgende:

1. Een superleuke vakantie hebben in Portugal. En of dat gelukt is haha, het was superlekker weer en echt ongelooflijk leuk om een keer met de hele familie weg te gaan. We zijn nog nooit eerder met z’n allen weggeweest, dus het was zeker speciaal om opa&oma’s 50-jarige huwelijk daar te vieren als een familie.

2. 3 boeken gelezen hebben. Ook dit is gelukt, yay! Oké het was misschien wel voor school, maar de boeken “The perks of being a wallflower”, “The fault in our stars” en “Een blik jodenkoeken” die ik heb gelezen vond ik wel ontzettend leuk om te lezen. De eerste twee zullen jullie ongetwijfeld wel kennen, maar de laatste niet. Een blik jodenkoeken is een biografie over Jessica Meijer die de eetstoornis boulimia heeft. Het klinkt misschien een beetje apart, maar ik raad ‘m zeker aan.

3. 1x per week gaan hardlopen. Ha ja nee.. Dit is echt helemaal niet gelukt, ik heb het ongelooflijk druk gehad de afgelopen maand en heb daardoor alles m.b.t. sporten een beetje laten vallen. Maar wat er nog niet is, kan nog komen 🙂

4. Meer met vrienden afspreken. Check, Zomer komt steeds dichterbij en dan gaan we eigenlijk automatisch steeds meer met vrienden leuke dingen doen. So yeah deze is gelukt.

5. Seizoen 2 van Gossip Girl helemaal uitgekeken hebben. Hahaha, do I need to say more? Ik ben momenteel in Seizoen 4 aflevering 7. Dus ik kan wel zonder twijfel zeggen dat deze het beste gelukt is.

6. Naar het Olly Murs concert. Ik had hier zo ontzettend veel zin in! Een uur voordat we wilden vertrekken zag ik op de site staan dat het concert verplaatst is naar 9Juni, Bummer! Maar ach ik heb er alsnog heel veel zin in haha.

7. 3 Horror films kijken met m’n beste vriend. Als a Haunted House ook telt als een horrorfilm, dan check. Buiten die film hebben we ook Paranormal Activity in Tokyo gekeken en Mr.Jones gekeken. Mr. Jones begon echt super eng, maar daarna werd het heel raar en snapten we allebei niet wat er aan de hand was haha.

8. Vaker naar de sportschool gaan. Nou zoals ik net al heb laten weten is dit niet echt gelukt.

9. Meer artikels plaatsen. Helaas is dit ook niet gelukt, maar wanneer ik het rustiger heb zal ik meer aandacht besteden aan m’n blog.

10. De jaarlijkse pinkstertocht supergezellig maken. Natuurlijk was dit zoals gewoonlijk superleuk, dit jaar was ook de vriendin van m’n neef mee en dat maakte het alleen nog maar leuker. Hopelijk gaat volgend jaar ook mijn vriendje mee haha, in ieder geval is dit doel ook zeker gelukt.

Hebben jullie nog goals voor Juni? Liefs x

Geef een reactie

