Vakantie!!

IMG_7832

Na 2 weken die-hard leren, toetsen en SE’s maken en een sportdag op het strand in de regen, heb ik eindelijk vrij!
School is nog niet helemaal over omdat we op 2 Juli nog onze boeken moeten inleveren, het schoolfeest hebben en de dag erna onze rapporten op moeten halen. Nu heb ik natuurlijk veel meer vrije tijd en dus tijd om leuke dingen te gaan doen, waaronder natuurlijk bloggen.Vanavond ga ik met mijn hele familie uiteten bij Loetje en morgen hebben we het 50-jarig huwelijksfeest van m’n opa en oma. Zaterdag vier ik samen met Tom onze verjaardag en op Zondag zelf ben ik jarig! Er staat dus nog redelijk wat op de planning voor deze week haha.

Voor de vakantie heb ik al een paar plannen, ik ga nooit met mijn ouders op vakantie in de zomer en dus heb ik lekker veel tijd. Ik ga zoals altijd heel veel proberen te werken bij Garrone, want in de winter heb ik geen werk dus moet ik zomers extra veel werken. Het is superleuk werk dus vind het ook totaal niet erg om daar veel te zijn. Verder wilde ik heel veel naar de sportschool gaan, maar we hebben 2 dagen te horen gekregen dat ze opeens failliet zijn, dus nu heb ik opeens geen sportschool meer haha. Maar ik kan natuurlijk wel een nieuwe zoeken en andere dingen gaan doen zoals hardlopen, skeeleren en thuis wat oefeningen doen.

Zoals ik al zei ga ik niet met mijn ouders weg, maar waarschijnlijk wel met mijn vriend Robbin! We willen een paar dagen naar Antwerpen gaan en dan slapen in een hostel/Stayokay. Omdat we nu meer dan een jaar samen zijn en ik 16 word is het een cadeautje van hem dat we daar naartoe gaan. Ik heb er echt superveel zin in :).

See ya x Anne-Lotte

Geef een reactie

