Verjaardag en meer :)

034

Zoals ik in het vorige artikel al had gezegd heb ik een etentje en een feestje gehad met de hele familie voor mijn opa en oma, dit was niet zo heel erg bijzonder ofzo haha maar best leuk. Maar Zaterdag ging ik mijn verjaardag vieren met Tom :), dat was echt een supergezellige avond en we hebben allebei leuke cadeautjes (en geld) gekregen.

Op Zondag zelf heb ik van m’n ouders gekregen dat ze alles voor m’n autorijbewijs gaan betalen! Dat is natuurlijk echt superchill haha. Verder heb ik op mn verjaardag niet zo veel gedaan, lekker Netflix gekeken in m’n joggingbroek, met m’n vriendje geknuffeld en beetje bijgekomen van het feest. Volgende dag was ik op de brugklassportdag en heb ik mijn klas aangemoedigd, want ja je moet wel wat doen als brugklassupporter. Het was superlekker weer dus eigenlijk was het best leuk om te doen haha. Daarna zou ik met één van mn beste vrienden naar Jurassic World gaan maar we waren te laat dus zijn we maar naar The Minions geweest, en omg haha echt een aanrader hij was zo leuk! Gister had ik nog een klein feestje van een vriendin en vandaag ben ik met een vriend naar Den Haag gegaan om spullen voor het schoolfeest op te halen. Het was vandaag echt bloedheet, maar ik zeur niet want i love it.

Geef een reactie

