I Love Summer Tag♥

004

Afgelopen week was er echt een hittegolf in Nederland en de warmte heeft me helemaal in de zomerstemming gebracht, daarom vandaag de I Love Summer Tag! De zomer is absoluut mijn favoriete seizoen en ik hou dan ook ontzettend van het warme weer, de gezelligheid, lekkere ijsjes eten en nog veel meer 🙂

1. Wat is je favoriete ijsjessmaak?

’s Zomers met warm weer vind ik fruitsmaken het lekkerst omdat deze lekker verfrissend zijn, meestal kies ik dan smaken zoals framboos en mango, maar ik kan ook superveel zin hebben in the creamy flavours zoals NY cheesecake of yoghurt.

2. Welk kledingstuk vind jij in de zomer onmisbaar?

Ik heb het afgelopen jaar opeens een liefde voor jurkjes gekregen, dus jurkjes! Ze zijn zo vrolijk, zomers en lekker speels, ik heb het licht gezien en wil nu alleen maar meer jurkjes kopen!

009

3. Wat is je favoriete zomerse drankje?

In de zomer vind ik het heel lekker om vooral water te drinken, het kan ook heel lekker zijn om er wat fruit of munt in te doen. En anders denk ik limonade haha, ik probeer zo min mogelijk frisdrank te drinken omdat ik het echt debiel vindt hoeveel suiker er eigenlijk in zit.

4. Wat is je lievelings activiteit in de zomer?

BBQ’en! En het liefst dan nog met een grote vriendengroep als we net met z’n allen ergens hebben gezwommen. Dan zit je lekker in het zonnetje en ben je echt helemaal in de zomerse vibe. Of skeeleren in het zonnetje, in ieder geval buiten zijn is het fijnst in de zomer!

one direction 049

5. hoe ziet jouw typische zomer make-up look er uit?

Nou eigenlijk alleen mascara en soms eyeliner of oogpotlood. Ik vind het heel mooi als mensen om een hele make-up look hebben gemaakt, maar ik laat m’n eigen huid liever luchten en anders kan je het er ook nog af zweten.

6. Wat is je favoriete zomerse liedje?

Eigenlijk heb ik niet één favoriet liedje, als de liedjes maar heel vrolijk zijn en je af en toe mee kan zingen, dan vind ik het allemaal leuk (maar geen Kenny B- Parijs, die vind ik echt vre-se-lijk!). Ik zet meestal gewoon een random spotify afspeellijst aan die me op dat moment leuk lijkt, een afspeellijst die ik wel altijd volg is “woordenschat”.

(van dit liedje wordt ik wel supervrolijk!)

7. Welk zomergerecht eet je het liefst?

Iets luchtigs, zoals een salade met wat pasta, tomaatjes, mozarella, dressing, sla en nog meer lekkere dingen. Wat natuurlijk ook heerlijk is is barbecueën! Dat is niet zo heel licht, maar wel heel zomers en iedereen kan lekker eten wat hij/zij lekker vindt.

8. Wat is jouw ultieme zomer DIY

Zelf smoothies of fruitwater maken! Bij fruitwater is het vooral lekker om wat munt en limoen/citroen in je water te doen of bessen. Bij smoothies maakt het me allemaal niet uit wat er in gaat haha, ik vind (bijna) elke fruitsoort wel lekker en ik wil ook gaan proberen om er groente doorheen te gaan doen.

9. Wat voor geurtje draag je het liefst in de zomer?

Op dit moment draag ik vooral Beyonce Heat, niet dat deze persé zomers is maar ik vind m heel lekker zoet en het is een beetje m’n standaard luchtje geworden.

10. Wat zijn je plannen deze zomer?

M’n kamer zo veel mogelijk opruimen, dus alle rotzooi weggooien en een heleboel op marktplaats zetten en ruimte maken voor een slaapbank. Verder veel werken en geld verdienen (klinkt heel saai maar m’n werk is heel leuk haha), heel veel met vrienden afspreken, genieten van m’n vrije tijd en leuke dingen doen. En het leukste van allemaal met m’n vriend naar Antwerpen voor 4 dagen! We gaan met z’n tweetjes en het is eigenlijk een cadeautje omdat we nu meer dan een jaar samen zijn en ik 16 ben geworden :).

4 thoughts on “I Love Summer Tag♥”

Geef een reactie

